مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-08سياسي

آموزش احکام و معارف دینی با چاشنی بازی به دختران نومکلف


آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بهره مندی از فضای مجازی، احکام و معارف دینی را در قالب «بازی فرشته ها» به دختران نو مکلف آموزش می دهد.

- آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بهره مندی از فضای مجازی، احکام و معارف دینی را در قالب بازی فرشته ها به دختران نو مکلف آموزش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قرآن کریم و دین مقدس اسلام بهترین شیوه آموزش مفاهیم دینی و احکام را به کودکان بازی می داند.

اهل بیت علیه السلام همواره سعی کرده اند با چاشنی بازی معارف دینی و احکام را به کودکان آموزش دهند؛ زیرا بازی برای کودک همه چیز است و کودکان با چاشنی بازی مفاهیم را بهتر می آموزند و به عبارت دیگر بازی و سرگرمی بهترین روشی است که به وسیله آن می توان احکام و معارف دینی را به کودکان آموزش داد؛ چراکه بازی برای کودکان مانند بزرگترها صرف سرگرم شدن و وقت گذرانی نیست؛ بلکه کودکان در قالب بازی مانند یک دانشمند مهارت های زندگی را فراگرفته و با محیط پیرامون خود و خصوصیات و ویژگی ها آن آشنا می شوند و به عبارت دقیق تر بازی برای بچه ها هنر زندگی کردن است و کودک با این هنر شیوه تعامل با محیط اطراف و انسان ها و پدیده های پیرامون خود را می آموزد.

آموزش مفاهیم دینی در قالب بازی به کودکان موجب تعمیق یادگیری آنها شده و اگر کودک در قالب بازی مفاهیم دینی و احکام را بیاموزد هرگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش احکام و معارف دینی با چاشنی بازی به دختران نومکلف

آموزش احکام و معارف دینی با چاشنی بازی به دختران نومکلف