مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-08اقتصادي

پل صدر با 4379 هزار میلیارد تومان هزینه، جمع می شود؟


صورت حساب مالی پل طبقاتی صدر برای تهرانی ها، معمایی است که از دوره چهارم شورای شهر تهران اعضای آن به دنبال پیداکردن پاسخ آن هستند.

در شورای پنجم نیز اولین تذکر و درخواست اعضای شورای شهر از مدیران شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، به تازگی فهرستی از هزینه های این پروژه بدون ذکر جزییات به شورای شهر تهران ارسال شده است.

در این صورت حساب مالی مشخص شده است که رقم نهایی این پروژه حدود چهارهزار و 379 میلیارد تومان است.

پیروز حناچی شهردار تهران و یکی از منتقدان قدیمی پل طبقاتی صدر در آخرین اظهارنظری که در این زمینه کرده، گفته است روزی که می خواستند پل صدر را احداث کنند، اعلام کردند که بین 500 تا 700 میلیارد تومان برای آن هزینه شده، اما عملا ساخت این پل بیش از چهارهزارو 500 میلیارد تومان هزینه برده است که اگر تملکات اراضی اطراف برای احداث پل را نیز به آن اضافه کنید، بیش از این رقم است.

بعد از اظهارات شهردار تهران، پژمان پشمچی زاده، معاون شهرسازی وقت درباره هزینه هایی که حناچی برای پل صدر اعلام کرده، توضیح داد: تصور می کنم ایشان مجموع هزینه های تونل نیایش و پل صدر را که در امتداد یکدیگر قرار دارند و هم زمان احداث شده اند، یکجا به عنوان هزینه پل صدر قلمداد کرده است، اما به هرحال پس از اتمام پروژه در سال 92 مسئولان وقت شهرداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل صدر با 4379 هزار میلیارد تومان هزینه، جمع می شود؟

پل صدر با 4379 هزار میلیارد تومان هزینه، جمع می شود؟