مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-08پزشكي

نماینده مجلس: ستاد کرونا همراهی لازم را با وزارت بهداشت ندارد


امروز تعداد شهرهای قرمز ما در زمینه بیماری کرونا افزایش یافته است و متاسفانه شاهد هستیم پروتکل های بهداشتی نیز کمتر رعایت می شوند.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت وگو با ایلنا، درباره شیوع موج چهارم کرونا در کشور و افزایش مرگ و میرها و سه رقمی شدن اعداد و ارقام گفت: باتوجه به شرایطی که پیش آمده، چند روز پیش از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دوستان دیگری که این روزها در خط اول مبارزه با بیماری کرونا و تهیه واکسن دست اندر کار هستند برای شرکت در جلسه کمیسیون بهداشت دعوت کردیم؛ این جلسه که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید؛ همکاران ما سوالاتی را در این حوزه پرسیدند و مطالبی عنوان شد.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی معتقدند ستاد ملی مقابله با کرونا که در رأس آن رییس جمهور قراردارد، همراهی لازم را با هشدارها و تذکرات مجموعه وزارت بهداشت به عنوان یک متولی امر ندارد.

وی افزود: متاسفانه عدم جلوگیری از مسافرت ها جدی گرفته نشد و اجازه مسافرت به برخی از مناطق آبی کشور صادر شد و شاهد بودیم وزارت کشور و مجموعه هایی که باید در این زمینه همکاری می کردند این کار را انجام ندادند و مردم هم به نوعی اعتماد شان نسبت به ستاد ملی مقابله با کرونا از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ستاد کرونا همراهی لازم را با وزارت بهداشت ندارد

نماینده مجلس: ستاد کرونا همراهی لازم را با وزارت بهداشت ندارد