مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-08سياسي

اداره امور کنسولی دانشگاه های سیستان و بلوچستان افتتاح شد


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی اداره امور کنسولی دانشجویان در استان فرایند صدور ویزای تحصیلی، صدور و تمدید مجوز اقامت، صدور مجوز قطعی خروج از کشور و سایر خدمات کنسولی حداقل 10 روز سریع تر از قبل ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلامرضا رضایی در مراسم افتتاح اداره امور کنسولی دانشجویان افزود: تاکنون 102 نفر دانشجوی بین المللی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرفته شده اند که 23 نفر آنان دانش آموخته شده و بقیه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: هم اینک دانشجویان غیرایرانی از کشور جمهوری اسلامی افغانستان در دانشگاه سیستان و بلوچستان و سایر دانشگاه های استان مشغول به تحصیل هستند که در آینده با گسترش روابط علمی و فرهنگی پذیرای دانشجویانی از سایر کشورها به ویژه پاکستان، عمان و تاجیکستان خواهیم بود.

مدیر امور بین الملل دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم افزود: دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های استان از امروز می توانند تمام خدمات کنسولی مورد نیاز خود را که پیش از این در تهران دریافت می کردند در دانشگاه سیستان و بلوچستان دریافت کنند.

احمد ناصری افزود: این امر تاثیر زیادی بر سرعت و حجم پذیرش دانشجو و سایر تعاملات علمی و بین المللی دانشگاه های استان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره امور کنسولی دانشگاه های سیستان و بلوچستان افتتاح شد

اداره امور کنسولی دانشگاه های سیستان و بلوچستان افتتاح شد