مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-08اقتصادي

کاهش 26 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان جنوبی / واحدهای مشکل دار حمایت می شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته حوادث ناشی از کار در خراسان جنوبی 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته حوادث ناشی از کار در خراسان جنوبی 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

غلامرضا اشرفی در گفت وگو با ایسنا گفت: عمده حوادث به معادن و کارگاه های ساختمانی اختصاص دارد.

وی افزود: سال گذشته 4333 بازرسی از کارگاه های استان توسط بازرسان کار در قالب بازرسی های ادواری و موردی انجام و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ، تذکرات لازم برای رفع نواقص به کارفرمایان داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از آنجا که پیشگیری از وقوع حوادث و ارتقای سطح ایمنی در کارگاه های مشمول قانون کار ، اصلی ترین رسالت حوزه بازرسی کار در راستای صیانت از نیروی کار است، برنامه های اجرایی متعددی با این رویکرد تدوین و اجرایی شده است.

اشرفی با بیان اینکه صیانت از نیروی کار، حفظ و پایداری فرصت های شغلی در بنگاه های اقتصادی و پیشگیری از تنش های احتمالی کارگران جزء برنامه های اولویت دار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، بیان کرد: به منظور نیل به این هدف بروز رسانی اطلاعات واحدهای دارای حقوق معوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 26 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان جنوبی / واحدهای مشکل دار حمایت می شوند

کاهش 26 درصدی حوادث ناشی از کار در خراسان جنوبی / واحدهای مشکل دار حمایت می شوند