مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-08اقتصادي

«تبصره 18» مدیران ناتوان لرستان را رسوا کرد!


به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران دولتی در لرستان نتوانسته اند به درستی در جذب اعتبارات تبصره 18 برای استان لرستان و تزریق منابع به واحدهای تولیدی استفاده کنند.

- خبرگزاری فارس لرستان، سعید سرشار؛ این جمله تکراری و اعصاب خرد کن را بارهها شنیده ایم که لرستان سهم خود را از توسعه نگرفته است و با وجود منابع عظیم خدادای متاسفانه به واسطه مدیریت نادرست و بکارگیری افراد نابلد و کم کار در نقاط حساس امروز یکی از مفلوک ترین استان های ایران است.

نقش مدیران در توسعه انکار ناپذیر است چون آنها هستند که با پیگیری و تلاش و ارائه طرح و برنامه بودجه و اعتبار جذب می کنند و با پشتیبانی از بخش خصوصی موجبات رونق و تولید و اشتغال زایی را فراهم می آورند.

مقوله ای که بسیاری از مدیران لرستان با آن بیگانه هستند.

چند روز قبل سعید زرندی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به لرستان آمده بود تا به بررسی مشکلات بخش خصوصی پرداخته و شاید با کمک مدیران دولتی در استان گامی برای رونق تولید، مانع زدایی و پشتیبانی از تولید کنندگان این استان محروم داشته باشد.

در حالی که انتظار می رفت مدیران دولتی استان به ویژه در حوزه اقتصادی از حضور معاون زیر نهایت استفاده را برای جذب منابع بکار گیرند اما مباحثی در جلسه مطرح شد که به نظر می رسد نشان دهنده عامل اصلی عقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تبصره 18» مدیران ناتوان لرستان را رسوا کرد!

«تبصره 18» مدیران ناتوان لرستان را رسوا کرد!