مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-08اقتصادي

تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است


رییس سازمان بسیج مستضعفین زمان را در اجرایی کردن ایده ها بسیار مهم غنوان کرد و گفت: تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است و صاحبان ایده نیز باید وارد میدان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جریان افتتاح خانه استارتاپ گیلان با تاکید بر اولویت بندی مشکلات استان، اظهار کرد: راه حل رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید در کارگروه های استانی مربوطه اتخاذ و اجرایی شود و بسیج نیز از آنها حمایت می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساز و کار تعریف شده در بسیج برای پشتیبانی از محصولات، بیان کرد: از سازمان های دولتی و حتی بخش خصوصی نیز در این راستا حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه زمان در اجرایی کردن ایده ها بسیار مهم است، تصریح کرد: تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است و صاحبان ایده نیز باید وارد میدان شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رهبری بر محوریت قرار دادن جوانان، داشتن روحیه جهادی و نترسیدن از دشمن تاکید دارند و ما نیز باید با همین رویکرد از ایده ها حمایت کنیم چرا که در غیر این صورت ایده های خلاقانه نابود می شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر حمایت از نسل جوان صاحب خلاقیت و ایده عنوان کرد: کشور ما بزرگ، قدرتمند، صاحب ظرفیت و توانمند است و موانع قابل برداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است

تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است