مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-08ورزشي

شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط ایستاد/ استان سمنان جایگاه دوم


رییس اداره ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه شهرستان شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط قرارگرفته است، گفت: به لحاظ استانی نیز جایگاه دوم کشور به استان اختصاص یافته است.

- مصطفی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طرح جام نشاط و تندرستی به عنوان دومین طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در راستای برنامه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی به شمار می رود، ابراز داشت: بر اساس رتبه بندی جدید تا تاریخ پانزدهم فروردین ماه سال جاری شهرستان شاهرود به عنوان رتبه هشتم و سمنان رتبه چهاردهم جدول را در رنکینگ شهرستانی کسب کردند.

وی بابیان اینکه هدف اصلی طرح ملی نشاط ارائه اطلاعات و برنامه های ورزشی به مخاطبان برای ایجاد عادت ورزش کردن در زندگی روزانه و جلوگیری از فقر حرکتی و ناهنجاری های جسمانی و روانی است، افزود: در برندگان بخش حرفه ای تر نیز رسول عابدی از شهرستان شاهرود رتبه برتر قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه طرح ملی نشاط تلفیقی از ورزش های الکترونیک و فعالیت بدنی و ورزشی محسوب می شود، ابراز داشت: این طرح از تاریخ هفتم اسفندماه سال گذشته شروع و تا 12 اردیبهشت 1400 ادامه خواهد داشت.

مرادی بابیان اینکه به لحاظ استانی نیز استان سمنان در جایگاه دوم کشور قرارگرفته است، تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط ایستاد/ استان سمنان جایگاه دوم

شاهرود در رتبه هشتم طرح ملی نشاط ایستاد/ استان سمنان جایگاه دوم