مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-08ورزشي

فرصت سوزی برای تیم فجر سپاسی گران تمام می شود


سرمربی فجر شهید سپاسی در پایان دیدار با شهرداری آستارا با بیان اینکه بازیکنان فجر در این دیدار فرصت سوزی زیادی داشتند گفت این امر اگر ادامه داشته باشد برای ما گران تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: دیدار با شهرداری آستارا برای ما از اهمیت ویژه برخوردار بود و از نتیجه دیدار راضی هستیم اما بازیکنان ما می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی افزود: این 3 امتیاز را به هوادارانی تقدیم میکنیم که جای آنها در ورزشگاه به شدت خالی است.

کلانتری با اشاره به اینکه این  که تیم فجر در این فصل برای نخستین بار در شیراز بر روی چمن مصنوعی بازی کرد گفت: اگر چمن طبیعی با کیفیت باشد برای ما بهتر است ولی چمن ورزشگاه پارس کیفیت بسیار پایینی دارد که همین امر روی کیفیت بازی های ما در نیم فصل نخست تاثیر داشت.

سرمربی فجر شهید سپاسی ادامه داد: در نیم فصل بازیکنان با کیفیتی جذب کردیم که رفته رفته با تیم هماهنگ تر خواهند شد و همه تلاش خود را می کنیم تا در پایان این فصل جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

در نیم فصل دوم، بازی های خود را در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می کنیم   سرپرست تیم فجر شهید سپاسی گفت: به دلیل نبود چمن استاندارد بازی های خانگی  نیم فصل دوم  را در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی برای تیم فجر سپاسی گران تمام می شود

فرصت سوزی برای تیم فجر سپاسی گران تمام می شود