مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-08اجتماعي

ورود خودروهای غیربومی به مازندران ممنوع شد


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تغییر سطح رنگ بندی کرونا، از تشدید محدودیت ها در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت که بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ورود تمام خودروها با پلاک های غیربومی به این خطه شمالی کشور ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، تیم های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان از جمله محور رامسر (چابکسر)، چالوس(تونل کندوان دهانه شمالی)، هراز (پلور)، سوادکوه (پل سفید) و کیاسر (سه راه تلمادره) مستقر هستند و از ورود پلاک های غیر بومی به مازندران جلوگیری می کنند.

وی توضیح داد که با هدف کنترل ورود و خروج خودروها، گشت های کنترل پلیس راهور مازندران در 57 نقطه از ورودی شهرهای استان حضور فعال دارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی از اعمال قانون برای مالکان خودرهایی که به مصوبه ستاد مقابله با کرونا بی توجهی کنند خبر داد و گفت که خودروهایی که با پلاک شهرهای قرمز وارد استان مازندران شوند، 10 میلیون ریال و خودروهایی که از شهرهای نارنجی به مازندران سفر کنند، پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: محدودیت های شبانه کرونایی در تمام شهرهای استان از ساعت 22 شب تا 3 بامداد همچنان برقرار است و با متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای غیربومی به مازندران ممنوع شد

ورود خودروهای غیربومی به مازندران ممنوع شد