مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-08سياسي

حمایت استانداری تهران جهت اتمام پروژه های عمرانی مهم در اسلامشهر


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر حمایت کامل استانداری تهران جهت اتمام پروژه های عمرانی مهم اسلامشهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر که با حضور مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، معاونین فرماندار، بخشداران و شهرداران شهرستانب رگزار شد، با بیان اینکه اوج گیری مجدد بیماری نیز تعطیل شدنی نیست و همواره در بخش های عمرانی باید آمادگی برای خدمات رسانی در سایر حوزه های مسئولیتی وزارت کشور نیز وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه مدیران اجرایی شهرستان اسلامشهر از جمله بخشداران و شهرداران باید برای خدمت رسانی به مردم در سال جدید هم قسم شوند افزود: مدیران باید با رعایت پروتکل های بهداشتی در خط مقدم خدمت به مردم حاضر باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به رسیدگی به پرونده های مربوط به فعالیت های عمرانی شهرستان اسلامشهر در کمیسیون ها و کارگروه های مختلف استانداری تصریح کرد: سعی ما این است اگر اختلافی در راستای اجرای پروژه های عمرانی با سازمان ها و ارگان های دیگر وجود دارد را در کمترین زمان ممکن مرتفع کنیم.

چراغعلی با بیان اینکه مدیران فعال در حوزه عمرانی تلاش کنند تا از خودشان کار ماندگار باقی بگذارند گفت: در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استانداری تهران جهت اتمام پروژه های عمرانی مهم در اسلامشهر

حمایت استانداری تهران جهت اتمام پروژه های عمرانی مهم در اسلامشهر