مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-08اقتصادي

بهسازی باند 29 چپ مهرآباد به زودی آغاز می شود/ تنها 25 درصد بدهی ایرلاین ها وصول شد


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بهسازی باند 29 چپ مهرآباد به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نشست دیدار مدیران شرکت های هواپیمایی با وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به عملکرد سال 99 شرکت فرودگاه ها در تکمیل پروژه های نیمه تمام فرودگاهی گفت: خوشبختانه ما در سال 99 با برنامه ریزی دقیقی که انجام دادیم، موفق شدیم رکوردی جدید را ثبت کرده و پروژه هایی که متوسط عمر آنها 5 تا 6 سال و پیشرفت فیزیکی آن ها تقریباً 60 درصد بود را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: این کار همزمان با ارائه خدمات و سرویس هایی بود که در فرودگاه های کشور به مسافران، شرکت های هواپیمایی و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی ارائه می شد.

امیرمکری افزود: مهم ترین پروژه ما با توجه به قدمت فرودگاه مهرآباد، پروژه بهسازی کامل تأسیسات و نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم سوییچینگ و سامانه اتوماسیون برج و اپروچ مهرآباد بود که خوشبختانه با تلاش متخصصان داخلی شرکت این کار بزرگ انجام شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پروژه های عمرانی این شرکت در سال جدید گفت: قدم بعدی ما در سال 1400 پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی باند 29 چپ مهرآباد به زودی آغاز می شود/ تنها 25 درصد بدهی ایرلاین ها وصول شد

بهسازی باند 29 چپ مهرآباد به زودی آغاز می شود/ تنها 25 درصد بدهی ایرلاین ها وصول شد