مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-08ورزشي

تکمیل حدود 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام استان کرمان


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تحویل 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام فعال شده در مهر 1400 خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تحویل 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام فعال شده در مهر 1400 خبر داد.

سید محمد واعظی نژاد در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان گفت: از تذکری که کار را در مسیر قانونی جلو می برد، استقبال می کنم و اعتقاد دارم، هر گونه سختگیری که باعث بهبود انجام امور محوله و سازمانی شود، به نفع مجموعه است.

وی از حذف تعداد 80 کلاس درس خشت و گلی در قالب 30 مدرسه در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با مصوبات مجلس و تزریق اعتبارات ملی این مدارس خشت و گلی تخریب و به جای ساختمان فرسوده قدیمی مدرسه جدید، مقاوم و ایمن با استاندارد های روز دنیا ساخته شد.

واعظی نژاد تصریح کرد: در مدارس فرسوده موجود در سطح استان کرمان نیز در حال حاضر 108 مدرسه سنگی و 170 مدرسه کانکسی داریم که تصمیم بر این است این کلاس ها از فضای آموزشی حذف شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی دیوان محاسبات و اداره کل نوسازی در راستای ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر استان می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه ها تاثیر دو چندان داشته باشد، تصریح کرد: با راهنمایی و مشورت کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل حدود 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام استان کرمان

تکمیل حدود 250 کلاس درس از پروژه های نیمه تمام استان کرمان