مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-08ورزشي

در مسائل مرتبط به کاراته مطالبه گر باشیم نه سهم خواه


انسجام برنامه های فدراسیون سبب شده است که رشته کاراته در سال ‎های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.

- رییس هیات کاراته استان گیلان گفت: انسجام برنامه های فدراسیون سبب شده است که رشته کاراته در سال ‎های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.

مزدا صوفی رییس هیأت کاراته استان کاراته گیلان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سیاست های ابلاغی فدراسیون در راستای انسجام فعالان این رشته ورزشی در سطح کشور بسیار مؤثر بوده است.

از زمان تصدی طباطبایی بر کرسی ریاست فدراسیون و ابلاغ سیاست های قانون مدارانه به هیأت های کاراته استان ها تغییرات مثبتی در سطح کاراته استان شاهد بوده ایم.

وی کسب سهمیه المپیک توسط کاراته کاهای ایرانی در نخستین حضور این رشته در بازی های المپیک را باعث مباهات خواند و افزود: از اینکه بتوانیم در اولین رویداد مهم المپیکی کاراته جهان ورزشکارانی داشته باشیم موجب افتخار است و اگر این ورزشکاران برای کشورمان صاحب مدال شوند برگ دیگری بر افتخارات کاراته ایران افزوده خواهد شد که این افتخار را مدیون زحمات ورزشکاران، مربیان و مدیریت کاراته باید دانست.

قطعاً اگر حمایت فدراسیون کاراته از این قهرمانان نبود نمی توانستیم به سهمیه المپیک دست یابیم و بازیکنان ما اکنون در نوع خود برندی در سطح جهان می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسائل مرتبط به کاراته مطالبه گر باشیم نه سهم خواه

در مسائل مرتبط به کاراته مطالبه گر باشیم نه سهم خواه