مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-08ورزشي

تصمیم ویژه فرهاد مجیدی برای ستاره استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحران ویروس کرونا که در اولین روزهای سال 1400 گریبان استقلالی ها را گرفت هنوز به طور کامل از این تیم خارج نشده است.

- هافبک تیم استقلال با منفی شدن تست کرونایش به محل تمرین استقلال رفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحران ویروس کرونا که در اولین روزهای سال 1400 گریبان استقلالی ها را گرفت هنوز به طور کامل از این تیم خارج نشده است.

در همین مسابقه گذشته با پیکان یکی، دو بازیکن به خاطر عدم حضور در تمرینات نتوانستند به طور کامل در اختیار تیم باشند و از طرف دیگر بابک مرادی، بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی نیز همچنان تست شان مثبت بود و در کنار آبی ها نبودند.

بابک مرادی که تنها بازیکن کرونایی باقی مانده بود، طی چند روز گذشته دوبار تست داد و هر دوبار تست او منفی شد، بنابراین با حاصل شدن بهبودی کامل برای این هافبک جوان، او از روز سه شنبه مجوز بازگشت به تمرینات را اخذ کرد.

اینطور که از شواهد پیداست بابک مرادی اولین فردی بوده که قبل از تعطیلات نوروز علائم ابتلا به ویروس کرونا را داشته اما به هیچ کس اعلام نکرده و همراه تیم به تبریز رفته است.

کادر فنی استقلال اعتقاد دارد در جریان سفر به تبریز برای مسابقه با ماشین سازی بابک مرادی ویروس کرونا را به سایر نفرات انتقال داده و این سهل انگاری او نباید بی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ویژه فرهاد مجیدی برای ستاره استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

تصمیم ویژه فرهاد مجیدی برای ستاره استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا