مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-08اقتصادي

567 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در خراسان جنوبی پرداخت شد


معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 567 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شده است.

- مهدی قناد در گفت و گو با مهر با اشاره به وضعیت ازدواج و طلاق بیان کرد: روند ازدواج در کشور از سال 92 تا 98 سیر نزولی داشته و روند طلاق افزایشی بوده است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی در سال 99 علی رغم محدودیت ها و شیوع کرونا ، بالاترین درصد تغییرات ازدواج را داشته چراکه این مراسم به صورت آسان برگزار شده است.

قناد خواستار تسهیل هرچه بیشتر روند ازدواج و حذف برخی آداب و رسوم شد و افزود: بسیاری از مراسم ها مانند جشن جهیزیه باید در این شرایط کنار گذاشته شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به تسهیلات ازدواج بیان کرد: در سال گذشته 91 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، وام را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه 567 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از محل منابع قرض الحسنه به جوانان پرداخت شده است، گفت: هزار و 38 نفر در صف دریافت تسهیلات مانده اند.

بنا به گفته معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در سال گذشته 10 هزار و 943 نفر تسهیلات ازدواج را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

567 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در خراسان جنوبی پرداخت شد

567 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در خراسان جنوبی پرداخت شد