مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-08اقتصادي

طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 21 فروردین ماه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تهوری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتیینی، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی های مرسوم (زولبیا و بامیه) در آستانه ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح از 21 فروردین ماه جاری در سطح استان آغاز می شود و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد.

تهوری با اشاره به اهداف طرح اظهار کرد: تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی از جمله اهداف طرح است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی، صیانت از حقوق مصرف کنندگان و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای این ماه، بازرسی ها تشدید خواهد شد.

تهوری خواستار همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای طرح شد و افزود: رعایت نرخ های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود