مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-08پزشكي

افرایش 12 برابری ابتلا به کرونا در هشترود


فرماندار هشترود از افزایش 12 برابری ابتلا به کرونا نسبت به ماه های گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه افرادی که در ایام تعطیلات به هشترود سفر کردند، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از افزایش 12 برابری ابتلا به کرونا نسبت به ماه های گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه افرادی که در ایام تعطیلات به هشترود سفر کردند، نه به خود و نه به سایر مردم و کادر بهداشت و درمان رحم نکرده و باعث ایجاد پیک چهارم کرونا شده اند.

امین امینیان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: کل بیماران کرونایی هشترود امروز به 1743 مورد رسیده و روستاهای علی آباد و دامناب، کانون های پر خطر کرونای انگلیسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه شهرداری هشترود در جلوگیری از ورود افراد به وادی رحمت کوتاهی می کند و باعث افزایش شیوع کرونا می شود.

وی با بیان این که در روستای عمران کندی از توابع بخش نظرکهریز بیش از 30 نفر به کرونا ابتلا شده است، اظهار کرد: افزایش بیماری در هشترود ناشی از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و مسافرت ها است.

امینیان اضافه کرد: متاسفانه هشترود در وضعیت هشدار قرار دارد و اگر ما نتوانیم این بیماری را کنترل کنیم با فاجعه روبرو خواهیم شد؛ از این رو از تمامی هموطنان می خواهیم تا با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 12 برابری ابتلا به کرونا در هشترود

افرایش 12 برابری ابتلا به کرونا در هشترود