مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-08بين الملل

مصطفی الکاظمی: گفت وگوی راهبردی با واشنگتن، دروازه بازگشت روال طبیعی به عراقی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق پس از برگزاری دور سوم گفت وگوی راهبردی بغداد-آمریکا در روز چهارشنبه (دیروز - 7 آوریل)، - نخست وزیر عراق پس از دور جدید گفت وگوی راهبردی میان واشنگتن و بغداد، طی پستی در توییتر واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق پس از برگزاری دور سوم گفت وگوی راهبردی بغداد-آمریکا در روز چهارشنبه (دیروز - 7 آوریل)، امروز (پنج شنبه) طی پستی در توییتر نوشت که نتایج این دور از گفت وگوی میان آمریکا و عراق دروازه بازگشت عراق به وضعیت طبیعی است.

وی نوشت: نتایج سومین دور از گفت وگوی راهبردی، دروازه ای برای بازگرداندن روال طبیعی به عراق و آنچه عراق شایسته آن است، می باشد و این دستاورد خوبیست که باید به ملت صلح دوست خود برای آن تبریک بگوییم.

الکاظمی افزود: گفتگو راه درست برای حل بحران هاست و ملت ما شایسته آن است که در صلح، امنیت و شکوفایی و نه جنگ و درگیری، سلاح بی ضابطه و ماجراجویی ها زندگی کند.

دور سوم گفتگو های راهبردی میان واشنگتن و بغداد، شامگاه روز چهارشنبه، با تمرکز بر موضوع امنیت، مبارزه با تروریسم، اقتصاد، انرژی، مسائل سیاسی، و همکاری های پرورشی و فرهنگی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی الکاظمی: گفت وگوی راهبردی با واشنگتن، دروازه بازگشت روال طبیعی به عراقی است

مصطفی الکاظمی: گفت وگوی راهبردی با واشنگتن، دروازه بازگشت روال طبیعی به عراقی است