مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-08سياسي

تماس با بیگانگان فضایی، ایده وحشتناکی است


دانشمندان اکنون این توانایی را دارند که با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب جدید ناسا (JWST) کاوش بیشتری در اعماق فضا داشته باشند و شاید زندگی بیگانگان فضایی را پیدا کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشمندان اکنون این توانایی را دارند که با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب جدید ناسا (JWST) کاوش بیشتری در اعماق فضا داشته باشند و شاید زندگی بیگانگان فضایی را پیدا کنند.

با این حال، یک دانشمند برجسته می گوید تماس با بیگانگان ایده وحشتناکی است که می تواند توسط سایر گونه های پیشرفته به عنوان دعوت برای حکومت بر زمین تفسیر شود.

به نقل از لاتین تایمز، از آنجایی که ناسا قرار است JWST خود را در اواخر امسال راه اندازی کند، دانشمندان مشتاق تحقیق در عمق فضا برای جستجوی دنیاهای دیگر و موجودات زنده دیگر هستند.

در حال حاضر، تلسکوپ فضایی هابل قدرتمندترین قطعه فناوری است که قادر به کشف فضا از طریق لنز است اما JWST بسیار قدرتمندتر است و می تواند بسیار بیشتر و عمیق تر فضا را کاوش کند.

سرگرمی جدید ناسا به قدری قدرتمند است که دانشمندان می ترسند باعث اختلال در گونه های بیگانه ای شود که از وجود ما آگاه نیستند و این آگاهی ممکن است دوستانه نباشد.

میچیو کاکو، نظریه پرداز و فیزیکدان مشهور، بر اعتقاد خود در مورد یافتن زندگی بیگانگان در طول سال ها تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس با بیگانگان فضایی، ایده وحشتناکی است

تماس با بیگانگان فضایی، ایده وحشتناکی است