مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-08اقتصادي

سهم خراسان رضوی از طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان


رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حدود 10 هزار تن روغن خام، 2300 تن برنج هندی و 2000 تن شکر خانوار در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به استان اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: حدود 10 هزار تن روغن خام، 2300 تن برنج هندی و 2000 تن شکر خانوار در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به استان اختصاص یافته است.

حمیدرضا رجوعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص سهمیه خراسان رضوی در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان حدود 10 هزار تن روغن خام به استان تخصیص داده شده و همچنین 1720 تن روغن به بخش صنف نیز تعلق گرفته است.

بنابراین با این میزان سهمیه در ماه مبارک رمضان در زمینه روغن نه تنها مشکلی وجود ندارد، بلکه بیش از تقاضای مورد نیاز در سطح شبکه های توزیع در استان روغن وجود خواهد داشت.

برنامه ریزی های مربوط به جذب و توزیع این میزان سهمیه انجام شده است و هم اکنون توزیع روغن در سطح شبکه در استان در حال انجام است.

وی افزود: علاوه بر روغن، 2300 تن برنج هندی در این طرح به استان تخصیص داده شده و 2400 تن برنج تایلندی هم اکنون در شبکه در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خراسان رضوی از طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان

سهم خراسان رضوی از طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان