مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-08اقتصادي

تاکید استاندار بر مشخص شدن تفاهم نامه طرح ساماندهی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر


در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد سازمان آب و برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارایه کند.

- ایسنا/خوزستان در نشستی به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد سازمان آب و برق مطالعه مربوط به شیوه تثبیت دیواره مشرف به سازه های آبی شوشتر را ارایه کند.

استاندار خوزستان در نشست طرح ساماندهی و علاج بخشی سازه های آبی ـ تاریخی شهرستان شوشتر، با انتقاد شدید از انعقاد تفاهم نامه های بدون پشتوانه گفت: بسیاری از تفاهم نامه ها بدون پیش بینی اعتبار و بودجه به امضا می رسند که در نتیجه آن اجرایی نمی شوند و این امر موجب نارضایتی و سلب اعتماد عمومی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا براساس اعلام استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: مدیران باید دقت کنند که به هیچ عنوان زیر بار امضای تفاهم نامه های بدون پشتوانه اعتباری و اجرایی نرفته و پیش از امضای تفاهم نامه ای نسبت به مساله تامین اعتبار و شیوه اجرایی شدن آن کسب اطمینان کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شیوه اجرای تفاهم نامه طرح ساماندهی و علاج بخشی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر مشخص شود 50 درصد از اعتبارت آن را تقبل می کنیم.

فاضل عبیات، معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز گفت: در خصوص منظومه آبی شوشتر پیش از این برخی تصمیمات گرفته و توافق نامه هایی امضا شده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر مشخص شدن تفاهم نامه طرح ساماندهی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر

تاکید استاندار بر مشخص شدن تفاهم نامه طرح ساماندهی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر