مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-08اجتماعي

شدت رگبارهای بهاری قابل توجه نیست/ نوسان 20 درجه ای دمای اصفهان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش های رگباری از شامگاه امروز در غرب استان گفت: بارش های متناوب تا روز یکشنبه ادامه دارد اما شدت آن قابل توجه نیست.

- آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو است از این رو وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در این مدت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش رگبارهای بهاری از شامگاه امروز در نواحی غربی استان آغار می شود، افزود: بارش های متناوب از فردا جمعه تا روز یکشنبه آینده بسیاری از مناطق به ویژه نواحی جنوبی و غربی استان را فرا می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باد شدید در سطح استان در روز یکشنبه، گفت: شدت بارش های رگباری در این مدت چندان قابل توجه نیست.

آقایی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان در 24 ساعت بین یک تا 2 درجه سانتی گراد افزایش می یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 29 درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به 9 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت رگبارهای بهاری قابل توجه نیست/ نوسان 20 درجه ای دمای اصفهان

شدت رگبارهای بهاری قابل توجه نیست/ نوسان 20 درجه ای دمای اصفهان