مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-08فناوري

کیفیت ارسال بسته های پستی را افزایش دهید


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران شرکت ملی پست خواست در هوشمندسازی و افزایش ظرفیت شبکه پستی کشور تسریع کنند و گفت: با اقدامات انجام شده کیفیت رساندن بسته های پستی به درب منازل نیز باید افزایش یابد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران شرکت ملی پست خواست در هوشمندسازی و افزایش ظرفیت شبکه پستی کشور تسریع کنند و گفت: با اقدامات انجام شده کیفیت رساندن بسته های پستی به درب منازل نیز باید افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار ویدیو کنفرانسی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ملی پست ایران با تقدیر از مجموعه این شرکت برای خدمات رسانی در ایام کرونایی سال 1399، گفت: ارائه خدمات بخش های دیگر نیز در ایام کرونایی مدیون ظرفیت های ایجادشده توسط شرکت پست است.

وی با اشاره به آغاز هوشمندسازی و افزایش ظرفیت در شرکت پست، افزود: با اقدامات انجام شده کیفیت رساندن بسته های پستی به درب منازل نیز باید افزایش یابد و بسته ها سالم به مقصد برسد.

همچنین بالا بردن ظرفیت شبکه پستی باید با هوشمندسازی انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استفاده از ناوگان هوایی برای رساندن بسته های 24 ساعته تاکید کرد و افزود: خط هوایی شاید در ابتدا سودآور نباشد اما باید به عنوان یک سرمایه گذاری برای ارائه خدمات جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت ارسال بسته های پستی را افزایش دهید

کیفیت ارسال بسته های پستی را افزایش دهید