مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-08اقتصادي

گل کاران دودانگه چشم انتظار برداشت گل محمدی


مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دوران که ساری گفت: معمولا از نیمه دوم اردیبهشت ماه برداشت گل محمدی در منطقه آغاز می شود که امسال باتوجه به شرایط جوی احتمال دارد زودتر به استقبال برداشت رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها مردم دودانگه چشم انتظار برداشت گل محمدی در مزارع خود هستند، البته گرمای هوا طی روزهای گذشته موجب شکوفه دهی برخی گل ها شده است.

شکوفه دهی گل ها موجب شده گل کاران دودانگه خود را آماده برداشت گل از مزارع کنند؛ چراکه باتوجه به شرایط برداشت گل محمدی از مزارع منطقه دودانگه آغاز می شود که باتوجه به شرایط جوی احتمال دارد زودتر فصل برداشت گل محمدی در منطقه آغاز شود.

وی با اشاره به فعالیت 100 گل کار در منطقه دودانگه ساری، افزود: این افراد منتظر هستند تا فعالیت شبانه روزی خود را باغات منطقه آغاز کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری با بیان اینکه  دستگاه گلاب گیری توسط این شرکت تعاونی نگرانی مردم برای فروش محصولات را از بین برد، اضافه کرد: حتی اگر فردی یک گل داشته باشد اعضای شرکت تعاونی باحضور در محل گل ها را تحویل گرفته و برای جمع آوری گل در مسیرهای مختلف روستاهای دودانگه خودرو قرار دادیم تا کشاورزان در فرآوری محصول با هیچ مشکلی مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل کاران دودانگه چشم انتظار برداشت گل محمدی

گل کاران دودانگه چشم انتظار برداشت گل محمدی