مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-08اقتصادي

شکست رکورد تولید در شرکت لوله گستر اسفراین


مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: در سال جهش تولید شرکت لوله گستر اسفراین با تولید 21 هزار تن انواع لوله، رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین مازیار زند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مهندسان و پرسنل زحمت کش این شرکت اظهار کرد: شرکت لوله گستر اسفراین که از سال 85 فعالیت خود را با تولید سالانه 4 هزار و 200 تن آغاز کرد امروز به همت متخصصان و مهندسان بومی شهرستان تولید سالانه خود را به 21 هزار تن رسانده است.

وی دلیل این موفقیت را انسجام و توانمندی متخصصان بیان کرد و افزود: ضمن افزایش تولید در سال گذشته 20 درصد کاهش ضایعات نیز در این مجموعه رقم خورده که نشان از افزایش راندمان کاری این واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از انعقاد قرارداد 32 هزار تنی در سال 1400 خبر داد و افزود: پیش بینی تولید در سال جاری 37 هزار و 300 تن می باشد که در برنامه بودجه این واحد صنعتی تا 40 هزار تن امکان تولید پیش بینی شده است که این رقم می تواند 55 میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته باشد.

وی به نیاز 216 هزار تنی وزارت نفت طی سه سال آینده اشاره کرد و افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت نفت تا 36 ماه آینده 216 هزار تن انواع لوله ها مورد نیاز این وزارتخانه می باشد که بر اساس تفاهم نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رکورد تولید در شرکت لوله گستر اسفراین

شکست رکورد تولید در شرکت لوله گستر اسفراین