مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-08سياسي

مدیریت اسلامی جامعه در گروه تربیت طلاب جوان است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مدیریت 42 ساله طلاب گفت: علمای دین قبل از انقلاب مدیریت اجتماعی و سیاسی را به درستی لمس نکرده بودند و به برکت وجود امام راحل جامعه روحانیت توانست بیش از 42 سال در عرصه مدیریت به خوبی ایفای نقش کند و در جهان تأثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول خوبی ایفای نقش کند و در جهان تأثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید برجذب نیروهای صالح و مستعد در حوزه های علمیه بیان کرد: علمای دین باید باتربیت طلاب جوان مدیریت انسانی و اسلامی را در جامعه ارتقا بخشند.

آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه کشور نیز در این مراسم با اشاره به نقش عالمان و بزرگان دینی گیلان در توسعه علم و اخلاق دینی اظهار کرد: یکی از الزامات بر اساس برنامه 5 ساله توسعه حوزه های علمیه حرکت به سمت ارتقای دانش اخلاقی در همه ارکان به ویژه در رشته های تخصصی و پژوهشی است و نیروهای جوان مستعد باید جذب حوزه ها شوند.

    حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری، مدیر سابق حوزه های علمیه گیلان نیز با اشاره به نقش آفرینی مدرسه علمیه لنگرود در کشور اظهار کرد: در ارزیابی های کشور مدرسه لنگرود مقام چهارم را کسب کرد که کسب این رتبه برگرفته از تلاش جمعی همه اساتید و طلاب برای تحول و پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اسلامی جامعه در گروه تربیت طلاب جوان است

مدیریت اسلامی جامعه در گروه تربیت طلاب جوان است