مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-08ورزشي

کشتی گیر جوان ماسالی فینالیست رقابت های انتخابی تیم ملی شد


امیررضا معصومی فرزند کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران درحالی فینالیست مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران شده است که پدرش فردین معصومی از شدت استرس نتوانست بازی پسرش را از نزدیک تماشا کند و سالن مسابقات را ترک کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رقابت های انتخابی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان از روز گذشته (چهارشنبه) در سالن شهید چمران شهر رامسر آغاز شد و امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

در رقابت های وزن 110 کیلوگرم، امیررضا معصومی از گیلان به همراه ابوالفضل بابالو از تهران فینالیست شدند امیررضا فرزند فردین معصومی دارنده دو مدال نقره و برنز سنگین وزن کشتی آزاد جهان است.

 فردین معصومی اهل شهرستان ماسال و کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران است که در مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2006 گوانگ ژو چین به نایب قهرمانی و در 2009 هرنینگ به مقام سوم دستهٔ 120 کیلو رسیده است.

وی همچنین صاحب چهار مدال طلای قهرمانی آسیا و یک نقره و یک برنز بازی های آسیایی شده است.

  معصومی در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات المپیک پکن هم شرکت کرد و به مقام پنجم رسید وی از سال 1393 سرمربی گری تیم ملی کشتی ساحلی ایران را بر عهده دارد و تا سال 2017 توانست به سه عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر جوان ماسالی فینالیست رقابت های انتخابی تیم ملی شد

کشتی گیر جوان ماسالی فینالیست رقابت های انتخابی تیم ملی شد