مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-08ورزشي

آغاز به کار فدراسیون والیبال برای تشکیل تیم های بانوان


نخستین نشست برنامه ریزی برای تشکیل تیم های ملی و رده های سنی مختلف والیبال بانوان، به ریاست رییس فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این نشست علاوه بر محمدرضا داورزنی، فریبا محمدیان نایب رییس بانوان، میلاد تقوی دبیر فدراسیون، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، محمد وکیلی، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، پدیده بلوری زاده، مریم هاشمی و نوید مشجری حضور داشتند.

رییس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست به حضور تیم والیبال بانوان سایپا در رقابت های قهرمانی زنان آسیا و تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان 2021 آسیا اشاره کرد و گفت: با توجه به این که دو رویداد مهم پیش روی والیبال بانوان ایران قرار دارد و بازیکنان مشترکی در سایپا و تیم ملی ایران حضور دارند، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تعامل بسیار خوبی در حوزه والیبال بانوان برقرار شود.

داورزنی تاکید کرد: فدراسیون والیبال در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های مختلف، تیم های قدرتمندی به این مسابقات اعزام کند.

باید کمک کنیم که سایپا حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا داشته باشد و از سوی دیگر، تیم ملی والیبال بانوان بتواند در مسابقات قهرمانی زنان آسیا از توان واقعی والیبال بانوان ایران دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار فدراسیون والیبال برای تشکیل تیم های بانوان

آغاز به کار فدراسیون والیبال برای تشکیل تیم های بانوان