مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-08سياسي

برگزاری اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر


اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر با شرکت پژوهشگرانی از کشورهای ایران، آلمان، آمریکا و چین به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

- اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر با شرکت پژوهشگرانی از کشورهای ایران، آلمان، آمریکا و چین به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق شجاعی دانشجوی دکترای بیوتکنولوژی و دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر با بیان اینکه بیش از 1500 محقق، دانش پژوه و پژوهشگر به صورت آنلاین در این همایش حضورخواهند داشت، عنوان کرد: اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر در تاریخ 26 و 27 فروردین ماه سال 1400 با همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری؛ انجمن ژنتیک ایران؛ انجمن بیوتکنولوژی ایران؛ اتحاد زیست شناسان ایران و بنیاد جایزه علمی مصطفی برگزار می شود.

وی گفت: به دلیل اهمیت موضوع و رشد روزافزون انجام پروژه های تحقیقاتی در این زمینه، محورهای متنوعی در این سمپوزیوم تعریف شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: - مبنا و اساس تکنیک کریسپر - کاربردهای کریسپر در ویرایش ژنومی گیاهان - کاربردهای کریسپر در ویرایش ژنومی گیاهان - کاربردهای کریسپر در کشف و تکوین دارو - کابردهای کریسپر در ژن درمانی - چشم انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر

برگزاری اولین سمپوزیوم بین المللی و سومین سمپوزیوم ملی کریسپر