مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-08بين الملل

هند: تحریم ها رفع شود، واردات نفت ایران را از سر می گیریم


یک مقام هندی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که هر زمان تحریم های آمریکا علیه ایران برداشته شود، دهلی نو واردات نفت از تهران را از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک رسانه هندی به نقل از مقام ارشد دولت این کشور خبر داد که دهلی نو برای از سرگیری خرید نفت از تهران به محض برداشته شدن تحریم های واشنگتن آماده است.

روزنامه هندی اکونومیک تایمز گزارش داد، به محض برداشته شدن تحریم های آمریکا علیه ایران، دهلی نو واردات نفت از تهران را از سر خواهد گرفت؛ این موضوع (احیای خرید نفت از ایران) به هند برای متنوع سازی فروشندگان نفتی کمک می کند.

یک مقام ارشد دولت هند که نخواست نامش فاش شود، منبع این گزارش روزنامه اکونومیک تایمز است.

هند در اواسط سال 2019 به دنبال اقدام غیرقانونی دولت وقت آمریکا به ریاست جمهوری دونالد ترامپ در خروج از برجام و اعمال تحریم ها، خرید نفت از ایران را متوقف کرد.

مقام ارشد هندی به اکونومیک تایمز گفت: به محض اینکه تحریم ها برداشته شوند، ما می توانیم به سمت احیای واردات نفت از ایران برویم .

بنا بر گفته این مقام دولت هند، پالایشگاه های هندی کار مقدماتی را آغاز کرده اند و می توانند به محض برداشته شدن تحریم های (ایران)، به سرعت وارد توافقات شوند ز وی افزود: ما در حال حاضر الگویی برای شرایط تجاری داریم و می توانیم در لحظه هموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند: تحریم ها رفع شود، واردات نفت ایران را از سر می گیریم

هند: تحریم ها رفع شود، واردات نفت ایران را از سر می گیریم