مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-08سياسي

افزایش مهارت پژوهشگران در پروپوزال نویسی


افزایش مهارت و دقت پژوهشگران و دستیاران در انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه کمیته اخلاق در پژوهش بیمارستان فارابی به آن پرداخته شد.

- افزایش مهارت و دقت پژوهشگران و دستیاران در انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه کمیته اخلاق در پژوهش بیمارستان فارابی به آن پرداخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته اخلاق در پژوهش بیمارستان فارابی (چهارشنبه- 18 فروردین) با حضور دکتر محمد طاهر رجبی، معاون پژوهشی و دکتر فاطمه علیپور، دبیر کمیته اخلاق در پژوهش این بیمارستان به همراه دکتر سید فرزاد محمدی، رییس مرکز تحقیقات چشم پزشکی ترجمانی به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار شد.

در آغاز این جلسه دکتر علیپور، دبیر کمیته اخلاق در پژوهش این بیمارستان صحبت هایی را درباره طرح های ثبت شده در سامانه پژوهشی مطرح کرد و گفت: بیشتر طرح هایی که در این سامانه ثبت می شوند مربوط به پایان نامه های دستیاران است که معمولاً نیازمند کسب تجربه بیشتری در زمینه پروپوزال نویسی هستند.

البته تا کنون کارگاه ها و جلسه های آموزشی مختلفی در زمینه پروپوزال نویسی برگزار شده اما هنوز هم نقاط ضعفی وجود دارد که در هنگام داوری طرح ها و پایان نامه ها این موارد را مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهارت پژوهشگران در پروپوزال نویسی

افزایش مهارت پژوهشگران در پروپوزال نویسی