مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-08پزشكي

محدودیت سیستم حمل و نقل عمومی از شنبه/ بازرسی های میدانی شبانه روزی شد


استاندار فارس با اشاره به تعطیلی سیستم حمل و نقل عمومی در شیراز، گفت: حمل و نقل عمومی باید در کلانشهر شیراز محدود شود و اتوبوسرانی فقط شهرک های اطراف را پوشش دهد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با درمانی برای خدمات رسانی استفاده شود تا دچار فرسودگی نشوند.

رحیمی با بیان اینکه شهرداری تابلوهای تبلیغاتی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد تا پیام های لازم به اطلاع شهروندان برسد، عنوان کرد: نیاز است برای کنترل بهتر ویروس، با متخلفین به هر شکل و شیوه برخورد قانونی شود، در فرودگاه های استان کنترل های پزشکی انجام شود، تعزیرات با اصناف متخلف برخورد کند، امور مالیاتی، بانک ها و دستگاه های خدمات رسان نیز در این دو هفته فعالیت های اقتصادی اصناف را مراعات کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به دورکاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط کارکنان گفت: بهتر است امور به صورت الکترونیکی انجام شود تا خدمات رسانی به مردم قطع نشود.

  استاندار فارس با بیان اینکه لازم است ماسک و مواد ضدعفونی به اندازه کافی و قیمت مناسب در خدمت مردم قرار بگیرد، گفت: باید امکان مراقبت خانگی را افزایش دهیم تا در صورتی که پیک شدید شود بتوانیم قرنطینه خانگی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سیستم حمل و نقل عمومی از شنبه/ بازرسی های میدانی شبانه روزی شد

محدودیت سیستم حمل و نقل عمومی از شنبه/ بازرسی های میدانی شبانه روزی شد