مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-08اجتماعي

25مدرسه استاندارد در روستاهای منطقه آزاد ماکو احداث می شود


تفاهم نامه حذف مدارس کانکسی منطقه و احداث مدارس جدید بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی تفاهم نامه حذف مدارس کانکسی منطقه و احداث مدارس جدید بین سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

محمد رضا عبدالرحیمی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو امروز در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه در 25 روستای منطقه آزاد ماکو مدارس جدید با مدارس کانکسی باید جایگزین شود، افزود: 13 روستادر شهرستان ماکو، 4 روستا در شهرستان شوط و8 روستا در شهرستان پلدشت دارای مدارس و کلاسهای کانکسی هستند و به سرعت باید جایگزین شوند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب برای آموزش و تربیت دانش آموزان اضافه کرد: با وجود محدودیت درآمدی و منابع سازمان، این پروژه ها جزو پروژه های اولویت دار و زیربنایی توسعه انسان محور منطقه تعریف شد و با جدیت ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی خاطرنشان کرد: توسعه زیربنایی منطقه و رسیدن منطقه در ابعاد مختلف آموزشی و بهداشتی و درمانی به سطح استاندارد در کنار تقویت و گسترش تولید و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25مدرسه استاندارد در روستاهای منطقه آزاد ماکو احداث می شود

25مدرسه استاندارد در روستاهای منطقه آزاد ماکو احداث می شود