مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-08اقتصادي

افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی اولویت مسئولان گیلانی است


استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم این استان در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، گفت: افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی اولویت مسئولان گیلانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع غروب پنجشنبه در جلسه بررسی چگونگی تحقق شعار سال با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با اشاره به اینکه وجود همدلی و اتفاق نظر در میان مدیران دستگاه های اجرایی گیلان برای تحقق این شعار، اظهار کرد: طی جلسه ای انتظارات از هر دستگاه مطرح و اهداف و برنامه ها نیز اعلام شد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار امسال حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: در تحقق شعار سال گروه های مردمی به ویژه بسیج نقش مهمی دارد.

استاندار گیلان با اشاره به تحریم ها و فشار دشمنان علیه ملت و نظام مقدس اسلامی، گفت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می بریم در این شرایط اتکا به تولید و توانمندی های داخلی، موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه به ظرفیت های مختلف استان گیلان نیز اشاره و با بیان اینکه افزایش پرورش کرم ابریشم و تولیدات مرتبط در استان یکی از ظرفیت ها است، اضافه کرد: در سال 91 میزان تخم نوغان تولید شده در گیلان، زیر 10 هزار جعبه بود که با اقدامات و حمایت های صورت گرفته، این آمار امروز به 50 هزار جعبه افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی اولویت مسئولان گیلانی است

افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی اولویت مسئولان گیلانی است