مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-08سياسي

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) 2 هفته بصورت مجازی برگزار می شود


معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برنامه های حرم حضرت معصومه(س) با توجه به محدودیتهای کرونایی به مدت 2 هفته بصورت مجازی برگزار می شود.

- قم- معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برنامه های حرم حضرت معصومه(س) با توجه به محدودیتهای کرونایی به مدت 2 هفته بصورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی محمودنژاد عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با توجه به دستور تولیت آستان مقدس، مبنی بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آستان مقدس، تمامی برنامه های حرم مطهر تا 2 هفته به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: بنابراین شبستان نجمه خاتون (س) تعطیل، اجرای نماز جماعت در تمامی فضاهای مسقف ممنوع و تردد در شبستان امام خمینی (ره) با مدیریت حرم مطهر انجام می شود و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تذکرات بهداشتی به زائران در تمام فضاهای حرم مطهر انجام می شود.

وی با اشاره به ساماندهی خادمان سلامت با مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر گفت: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه اعمال آن به همه بخش های آستان مقدس ابلاغ و مقرر شده است که خودروهای زائربَر با دوسوم ظرفیت ارائه خدمت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) 2 هفته بصورت مجازی برگزار می شود

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) 2 هفته بصورت مجازی برگزار می شود