مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-08سياسي

جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان ایلام توسط جامعه بسیج


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: طرح ایران مهربان و جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند با مشارکت قشر بسیجی در ایلام اجرا می شود.

- قنبر موسی نژاد شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اجرای طرح ایران مهربان و اکرام ایتام با هدف حمایت قشر نیکوکار از کودکان یتیم و نیازمند، این نهاد در استان ایلام تفاهم نامه ای را با سپاه امیرالمومنین (ع) و بسیج استان امضا کرده که بر اساس این تفاهم نامه، جامعه بسیج استان و بسیجیان نیکوکار با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف، سازندگی، جامعه پزشکی و کارمندی، سرپرستی از حدود 6 هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان را عهده دار خواهند شد.

  وی به طرح ایران مهربان اشاره کرد و افزود: یقینا مشارکت قشر بسیجی در طرح ایران مهربان و  جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند با موفقیت در این استان انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه اوج اجرای طرح ایران مهربان ماه مبارک رمضان  امسال خواهد بود، تصریح کرد: در این طرح هر حامی نیکوکار می تواند با پرداخت حداقل 30 هزار تومان سرپرستی یک یا چند کودک یتیم یا نیازمند را عهده دار شود.

وی به ظرفیت جامعه بسیج استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد و حوزه بسیج و سپاه  امیر المومنین(ع) در این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان ایلام توسط جامعه بسیج

جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان ایلام توسط جامعه بسیج