مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-08سياسي

1200 میلیارد تومان برای اشتغالزایی به کرمانشاه اختصاص یافت


عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در سال جاری گفت: یک هزار و 200 میلیارد تومان برای تولید و اشتغالزایی به کرمانشاه اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رشیدی شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان انتخاب به عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سعی کرده ام با حضور در بین آنان نسبت به حل مشکلات اقدام کرده و خادم مردم باشم زیرا مردم با رأی خود به ما اعتماد کردند.

وی با اشاره به مشکلاتی در حوزه آب و گاز در روستاهای کرمانشاه افزود: روستاهای سرفیروز آباد، عثمانوند و درودفرامان دارای مشکلاتی در حوزه آب بودند که با حضور به همراه مسئولان مربوطه بخشی از مشکلات آبرسانی به آنها حل شده اما تعدادی از روستاها همچنان مشکلات اساسی دارند و همچنین در کوزران به دلیل کمبود اعتبار و فاصله با شبکه انتقال، مردم از گازرسانی به آن مناطق ناامید بودند که با همکاری وزیر نفت مشکلات برطرف و با مشخص شدن پیمانکار، کار به زودی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال در روستاها به دلیل عدم مهارت بسیار ضعیف است و در این موضوع روستاییان نیازمند مشاوره و مهارت آموزی برای تولید هستند و در این زمینه تعاون های روستایی و جهاد کشاورزی باید کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 میلیارد تومان برای اشتغالزایی به کرمانشاه اختصاص یافت

1200 میلیارد تومان برای اشتغالزایی به کرمانشاه اختصاص یافت