مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 19:202021-04-08سياسي

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی


سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به مناسبت 20 فروردین، روز هنر انقلاب اسلامی پیام مشترکی را صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به مناسبت 20 فروردین، روز هنر انقلاب اسلامی پیام مشترکی را صادر کردند.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم هنر، موهبتی ارزشمند و الهی است که خداوند متعال به عنوان امانتی گرانقدر به هنرمندان عطا فرموده تا به واسطه ی آن، هم خود از شمیم معرفت و معنویت عطرآگین شوند و هم مخاطبان را از دریچه ی هنر به تماشای عالم معنا و حقیقت ببرند.

بدون شک، رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور و استان، بدون ایفای نقش سازنده ی هنرمندان، امری بعید و دور از واقعیت است؛ چرا که زبان هنر کارآمدترین روش در تبیین و ترویج مسائل دشوار معرفتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محسوب می شود و هنرمندان مؤثرترین اقشار در تأثیرگذاری بر آحاد جامعه می باشند.

بنابراین وظیفه ی هنرمند متعهد، استفاده از هنر خویش در خدمت به رشد و تعالی فردی و اجتماعی جامعه است؛ و اگر این عطیه ی خدادادی در مسیری غیر از این به کار رود، حق امانت الهی ادا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی