مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 21:352021-04-08سياسي

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) تا دو هفته مجازی خواهد بود


معاون اجرایی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با تاکید بر اینکه محافل و مراسم حرم مطهر تا 2 هفته فقط به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: کتابخانه، - ایسنا/قم معاون اجرایی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با تاکید بر اینکه محافل و مراسم حرم مطهر تا 2 هفته فقط به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: کتابخانه، موزه و کلاس های آموزشی حضوری به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود.

هادی محمودنژاد در گفت وگویی با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به دستور تولیت آستان مقدس، مبنی بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این آستان مقدس، تمامی برنامه های حرم مطهر تا 2 هفته به صورت غیرحضوری بر گزار می شود.

وی افزود: بنابراین شبستان نجمه خاتون(س) تعطیل، اجرای نماز جماعت در تمامی فضاهای مسقف ممنوع و تردد در شبستان امام خمینی(ره) با مدیریت حرم مطهر انجام می شود و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تذکرات بهداشتی به زایران در تمام فضاهای حرم مطهر انجام می شود.

وی با اشاره به ساماندهی خادمان سلامت با مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر گفت: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه اعمال آن به همه بخش های آستان مقدس ابلاغ و مقرر شده است که خودروهای زایربَر با دوسوم ظرفیت ارایه خدمت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) تا دو هفته مجازی خواهد بود

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) تا دو هفته مجازی خواهد بود