مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-09ورزشي

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان


رییس فدراسیون جودو کشورمان در دیدارهای خود با روسای فدراسیون های آسیایی دو تفاهم نامه امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی صبح امروز جمعه در جلسه رسمی با کولبایوف و ارکیبن بیک راخیموف رییس و دبیر فدراسیون قرقیزستان در هتل آورین شهر بیشکک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

تبادل مربیان، برگزاری کمپ های تمرینی، برگزاری مسابقات چند جانبه، مبارزه با دوپینگ، حمایت و پشیبانی از منافع دو فدراسیون ایران و قرقیزستان در رویدادهای جودو، برگزاری دوره های آموزشی دوطرفه، تبادل برای آموزش داوران، کارشناسان و مدرسین، شرکت در سمینارهای دو طرفه، مساعدت و حمایت دو طرفه برای آماده سازی تیم های ملی ایران و قرقیزستان در رویدادهای بین المللی و… از جمله توافقات بین دو رییس فدراسیون جودو ایران و قرقیزستان بود.

کولبایوف رییس فدراسیون جودو قرقیزستان، در پایان این جلسه رسمی ضمن آرزوی موفقیت برای جودو ایران در رویدادهای پیش رو ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه باعث ارتباط بیشتر بین دو فدراسیون ایران و قرقیزستان شود.

همچنین در جلسه دیگری بین رییس فدراسیون جودو کشورمان و نماینده فدراسیون ترکمنستان مقرر شد با موافقت دو طرف تفاهم نامه همکاری بین شهر مشهد مقدس و عشق آباد امضاء شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان

امضا تفاهم نامه فدراسیون جودو با قرقیزستان و ترکمنستان