مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-09سياسي

موسوی لاری: قصد نامزدی ندارم/ مشکل جریان اصلاحات فیلتر شورای نگهبان است


موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی به این است که اکثریت مردم پای صندوق های رای بیایند و آن کسی که انتخاب می شود نماینده اکثریت مردم و جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو مجمع روحانیون مبارز، ملاک سنجش کارآمدی نامزدها را صندوق رای عنوان کرد و گفت: مدیریت کشور را کسی باید بر عهده بگیرد که اکثریت، او را در انتخابات رقابتی و آزاد انتخاب کرده باشند.

سید عبدالواحد موسوی لاری روز جمعه درباره آخرین رایزنی های مجمع روحانیون مبارز درباره انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: مجمع روحانیون مبارز وارد مصادیق نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نشده است.

وی با بیان اینکه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان مورد پذیرش همه از جمله مجمع روحانیون مبارز است، گفت: مجمع از عملکرد نهاد اجماع ساز رضایت دارد و عقل جمعی و آنچه جمع تصمیم بگیرد طبعا مورد رضایت مجمع هم خواهد بود.

قصد نامزدی ندارم وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به سئوالی درباره این موضوع که آیا قصد دارد نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود، گفت: قصد نامزدی در انتخابات را ندارم.

موسوی لاری همچنین درباره نگاه دبیر کل مجمع روحانیون مبارز به انتخابات 1400 نیز یادآور شد: آقای خویینی ها همه حرفشان را در نامه شان زدند و مطرح کردند که باید شرایط به گونه ای برنامه ریزی شود که به سوی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لاری: قصد نامزدی ندارم/ مشکل جریان اصلاحات فیلتر شورای نگهبان است

موسوی لاری: قصد نامزدی ندارم/ مشکل جریان اصلاحات فیلتر شورای نگهبان است