مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-09اقتصادي

کمک 12 میلیارد تومانی خادمان امام رضا(ع) در استان فارس


دبیر کانون های خدمت رضوی استان فارس گفت: سال گذشته بیش از 12 میلیارد تومان به نیابت از امام رضا(ع) در راستای خدمت به مردم در استان فارس هزینه شد.

- شیراز - دبیر کانون های خدمت رضوی استان فارس گفت: سال گذشته بیش از 12 میلیارد تومان به نیابت از امام رضا(ع) در راستای خدمت به مردم در استان فارس هزینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته بیش از 3 هزار پرس غذای نذری و 500 بسته ارزاق به همت خادم یاران رضوی میان نیازمندان توزیع شد و در اربعین حسینی و دهه آخر صفر هم 20 موکب پذیرایی از عزاداران در نقاط مختلف استان برپا شده و 10 هزار پرس غذا و یک هزار بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

وی، توزیع 15 هزار پرس غذا، 300 بسته ارزاق، تهیه 150 جهیزیه نوعروسان خانواده های کم درآمد را از دیگر فعالیت های خادم یاران رضوی در ایام شهادت و ولایت حضرت فاطمه (س) برشمرد و گفت: در دهه فجر، سالروز ولادت امام علی (ع)، عید مبعث، چهارشنبه های امام رضایی و غیره 1500 پرس غذا، 1300 بسته ارزاق و 200 کارت هدیه تقدیم محرومان شد.

مهدی یار همچنین به فعالیت های فرهنگی خادم یاران اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت های فرهنگی خود را بر روی فعالیت های قرآنی تمرکز کردیم و در سال گذشته 8 کرسی تلاوت با حضور اساتید و قاریان بین المللی، ملی و استانی در سطح استان برپا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 12 میلیارد تومانی خادمان امام رضا(ع) در استان فارس

کمک 12 میلیارد تومانی خادمان امام رضا(ع) در استان فارس