مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-09اقتصادي

افزایش خشونت های خانگی در دروان کرونا در ایران


رییس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از افزایش خشونت های خانگی (همسرآزاری و کودک آزاری) در دروان کرونا در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمود علی گو رییس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت نیروهای اورژانس در یک سال گذشته و در ایام کرونا گفت: پرسنل این مجموعه از ابتدای شیوع این ویروس به دلیل نوع فعالیت و میزان مخاطرات بدون یک روز تعطیلی خدمت رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس اجتماعی نمی توانند فعالیت خود را متوقف کنند، افزود: در یک سال گذشته میزان خشونت های خانگی و تماس ها با سامانه 123 افزایش یافته است که البته بخشی از این تماس ها به دلیل خشونت های خانگی از جمله همسرآزاری و کودک آزاری و بخش دیگری به دلیل توسعه خدمات از سوی اورژانس اجتماعی بوده است.

رییس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: نیروی اورژانس اجتماعی حضورشان همانند کادر درمانی الزامی است و در همین ارتباط سازمان بهزیستی در سال گذشته با توجه به شرایط اقدام به حمایت از این نیروها کرد به طوری که پیش از این حقوق این نیروها مطابق قانون کار پرداخت نمی شد اما از سال گذشته قرارداد و حقوق آنها بر مبنای حقوق کار منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خشونت های خانگی در دروان کرونا در ایران

افزایش خشونت های خانگی در دروان کرونا در ایران