مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-09ورزشي

به دنبال مجوز برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ایران در قفس!


رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در ایران به صورت آماتور است و برای فعالیت حرفه ای و مبارزات در قفس باید مجوز بگیریم.

- به دنبال مجوز برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ایران در قفس! رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی در ایران به صورت آماتور است و برای فعالیت حرفه ای و مبارزات در قفس باید مجوز بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی ، یوسف بهتری اظهار کرد: چندین سال بود از زمان روسای قبلی، که فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به دنبال کسب مجوز فعالیت هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) بود ، ما از سال گذشته فعالیت های خود را در این زمینه گسترده تر کردیم و نظرات کارشناسی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دادیم تا بالاخره موفق شدیم این مجوز را دریافت کنیم.

وی افزود: اکنون، ورزشکاران ما می توانند با خیال راحت و تحت قوانین رایج مملکت، زیرنظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی فعالیت خود را در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ادامه دهند و در مسابقات شرکت کنند.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که انجمن هنرهای رزمی ترکیبی(MMA ) باید قوانین بین المللی را سرلوحه کار خود قرار دهد، این قوانین باید به تصویب شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال مجوز برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ایران در قفس!

به دنبال مجوز برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA ) ایران در قفس!