مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-09حوادث

غرق شدن مرد 30 ساله در دریاچه «کیو» خرم آباد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: غواصان سازمان آتش نشانی پیکر نیمه جان جوان خرم آبادی را از دریاچه کیو خارج کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد فلاح امروز جمعه در سخنانی گفت: ساعت 14:15 امروز 20 فروردین ماه پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن مرد 30 ساله در دریاچه کیو سریعاً تیم نجات غریق و غواصی سازمان آتش نشانی خرم آباد از ایستگاه شماره دو به همراه معاونت عملیات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با سرعت عمل آتش نشانان و پس از لحظاتی، پیکر نیمه جان این جوان از آب بیرون کشیده و جهت اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد با بیان اینکه متأسفانه از ابتدای سال جاری 4 مورد حادثه غرق شدن در استان رخ داده است؛ از هم استانی های درخواست کرد که ضمن جدی گرفتن توصیه های ایمنی از شنا در روان آب ها، سدها، دریاچه ها و دیگر مکان های پر خطر جداً خودداری کنند.

فلاح یادآور شد: با پیگیری های به عمل آمده اطلاع حاصل شد که متأسفانه علیرغم تلاش پزشکان جهت احیا، مرد جوان جان خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن مرد 30 ساله در دریاچه «کیو» خرم آباد

غرق شدن مرد 30 ساله در دریاچه «کیو» خرم آباد