مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-09سياسي

کارت هوشمند عشایر توزیع می شود


در حمایت از جامعه عشایری برای تهیه اقلام مورد نیاز معیشتی و دامی کارت هوشمند در بین جامعه عشایری توزیع می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: در حمایت از جامعه عشایری برای تهیه اقلام مورد نیاز معیشتی و دامی کارت هوشمند در بین جامعه عشایری توزیع می شود.

شاهپور علایی مقدم در سفر به خلخال اظهار کرد: در کنار توزیع کارت هوشمند برای جامعه عشایری در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از شکل گیری شرکت های تعاونی عشایری در حمایت از این اقشار تولیدکننده و مولد حمایت های لازم را انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل یکی از قطب های عشایری کشور است که ما نیز به صورت گسترده از تامین نهاده های دامی عشایر و سایر نیازمندی های این جامعه حمایت های لازم را انجام می دهیم تا امسال در مسیر تولید مشکلی نداشته باشند.

رییس سازمان امور عشایری کشور بیان کرد: پوشش بیمه ای جامعه عشایری نیز از طریق صندوق روستایی و عشایری مورد حمایت بوده و انتظار می رود با حمایت های مجلس و تامین منابع مورد نیاز عشایر از مزایای این صندوق استفاده کنند.

در این بازدید نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس نیز به راه اندازی اولین کارخانه تولید کنسانتره خوراک دام و آغاز فعالیت شرکت تعاونی عشایری در خلخال اشاره کرد و گفت: با هدف ارتقای کمی و کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت هوشمند عشایر توزیع می شود

کارت هوشمند عشایر توزیع می شود