مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-09حوادث

بازسازی غیر اصولی در اسلامشهر یک مصدوم بر جای گذاشت


بازسازی غیر اصولی یک واحد مسکونی در اسلامشهر ،یک مصدوم برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، بازسازی غیر اصولی یک واحد مسکونی، علاوه بر تخریب ساختمان، باعث مصدومیت یک کارگر در اسلامشهر شد.

حوالی ساعت 14:30 دقیقه امروز 20 فرودین ماه، صدای هولناک ریزش آوار یک ساختمان مسکونی در خیابان شهید مدنی اسلامشهر به گوش اهالی محل رسید که با تماس مردم با سامانه 125 سازمان آتش نشانی، بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و اقدام به نجات افراد گرفتار در این ساختمان کردند.

مأموران آتش نشانی در گام نخست با استفاده از تجهیزات و دستگاه های برش، اقدام به بریدن حفاظ های پنجره این ساختمان کرده و وارد محوطه داخلی آن شدند که در بررسی اولیه 3 نفر اعضای  یک سازی محل با همکاری عوامل اورژانس، فرد مصدوم از صحنه حادثه خارج و به بیمارستان انتقال داده شد.

کارگر دوم که در قسمت دیگری از ساختمان گرفتار شده بود با تلاش مأموران آتش نشانی به طور کاملا سالم از داخل ساختمان تخریب شده خارج شد و پس از ایمن سازی محل و اتمام عملیات امداد و نجات، مأموران به ایستگاه خود بازگشتند.

تخریب و بازسازی ساختمان های فرسوده توسط عوامل غیر متخصص و به طور غیر کارشناسی شده همواره باعث بروز حوادث ناگواری شده که علاوه بر وارد شدن خسارت های مالی سنگین، باعث بروز تلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی غیر اصولی در اسلامشهر یک مصدوم بر جای گذاشت

بازسازی غیر اصولی در اسلامشهر یک مصدوم بر جای گذاشت