مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-09سياسي

شهادت سرهنگ سپاه


سرهنگ علی فرامرزی ها از اساتید و مربیان چتربازی و هوابرد تیپ 66 نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه ای حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ پاسدار علی فرامرزی ها از اساتید چتربازی و آموزش های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، فرامرزی ها از ایثارگران و یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس، استاد و معلم فنون چتربازی و هوابرد بود و در تیپ 66 نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه منشا تحولات ساختاری و پیشرفتهای خوبی گردید و ضمن به جای گذاشتن کارنامه ای درخشان از خدمات و توفیقات، شاگردان و مربیان زیادی نیز تربیت کرد.

استاد فرامرزی ها حتی بعد از بازنشستگی تا لحظه شهادت نیز برای دفاع از اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در کسوت استاد آموزش های هوابرد مشغول به خدمت بود.

در پی شهادت جانباز شهید علی فرامرزی ها، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با انتشار پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و تجلیل از کارنامه درخشان ایثارگری ها و خدماتشان در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی، یادآور شده است؛ علی فرامرزی ها در طی عمر پر برکت و عزتمندانه خود با خلاقیت و نوآوری و توانمندی کم نظیر در عملیات های چتربازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سرهنگ سپاه

شهادت سرهنگ سپاه