مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-09ورزشي

نامه کوتاه و جالب جوادی درپی استعفا از فدراسیون فوتبال


علی جوادی یکی از معدود انتصاب های عزیزی خادم در مدت کوتاه ریاستش در فدراسیون فوتبال تاکنون، بوده که صدور حکم ریاست روابط عمومی برای او هیچ انتقادی را در پی نداشته است اما همین یک مورد نادر نیز ترجیح داد بعد از حواشی اخیر امضاهای شهاب الدین ، عطای کار را به لقایش ببخشد و از ساختمان سئول خداحافظی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، با وجود اینکه رییس فدراسیون فوتبال امروز در برنامه تلویزیونی با استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی این فدراسیون مخالفت کرده بود، جوادی با انتشار پیامی از خداحافظی زودهنگامش با این مجموعه خبر داد تا نشان دهد برای کار با روسایی که مسیر اشتباه می روند، مهدی تاج و عزیزی خادم برایش فرقی ندارند.

خبر استعفای مجدد علی جوادی از مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال دو سه روزی است که منتشر شده و بین اهالی رسانه بازتاب داشته است.

داستان گویا این است که بعضی از تصمیمات شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی، عامل این استعفا بوده و جوادی به عنوان سخنگوی فدراسیون نتوانست در مقابل پرسش های همکاران خبری خود از این انتصاب دفاع کند.

عزیزی خادم امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و تاکید کرد که باوجود استعفای جوادی، با این استعفا موافقت نشده است و البته ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کوتاه و جالب جوادی درپی استعفا از فدراسیون فوتبال

نامه کوتاه و جالب جوادی درپی استعفا از فدراسیون فوتبال